آنگاه...

خاطرات زندگی من

آخرین حرف: مواظب خودت باش دوست دارم تا آخر...

آنگاه...

 

 

 

 

آنگآه  کـغرور کسے رآ لـ میکنے،

 


 

 

آنگآه  کـ کآخ آرزوهآے کسے رآ ویرآטּ میکنے،

 


 

 

آنگآه  کـ شمع امیـב کسے رآخآموش میکنے،

 


 

 

آنگآه  کـ بنـבه اے رآ نآבیـבه می انگآرے،

 


 

 

آنگآه  کـ حتے گوشت رآ میبنـבے تآ صدآے خرב شـבטּ غرورش رآ نشنوے،

 


 

 

آنگآه  کـ خـבآ رآ میبینے وبنـבه ے خـבآ رآ نآבیـבه می انگآرے،

 


 

 

میخوآهم بـבآنم בستآنت رآ بـ سوے کـבآمیـטּ آسمآטּ بلنـב میکنے تآ برآے خوشبختے خوבت בعآکنے؟

 



نظرات شما عزیزان:

کتی
ساعت15:31---25 تير 1392
وبلاگ زیبایی دارید
لطفا از دست ساخته های Calice هم
http://handmadejewelry.blogfa.com
دیدن فرمایید . متشکرم



ramin
ساعت15:26---28 خرداد 1392
salam doste khobam webe jalebi dari be manam sar bezanage ba tabadol link movafegh bodi khabaram kon

***z***
ساعت14:12---23 خرداد 1392
سلام وبت عالییه
خوشحال میشم بیای وبم منتظرتم


zhale
ساعت9:24---4 خرداد 1392
چی شده آقا مهدی حالتون خوبه؟

چرا پست جدید نمیذارید......
پاسخ:مرسی اگه امتحانات اجازه بدن بله میذارم


zahra
ساعت9:51---20 ارديبهشت 1392
سلام
منم آپم
البته اگه وقت داشتید سر بزنید.


zhale
ساعت9:43---17 ارديبهشت 1392


fatemeh
ساعت21:01---15 ارديبهشت 1392
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم سر بزنی


morvarid
ساعت19:44---15 ارديبهشت 1392
از مترسکی سوال کردم :
آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای ؟!
پاسخم داد : ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!
اندکی اندیشیدم و سپس گفتم :
راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم !!!
گفت : تو اشتباه می کنی!
زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!


morvarid
ساعت19:44---15 ارديبهشت 1392
از مترسکی سوال کردم :
آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای ؟!
پاسخم داد : ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!
اندکی اندیشیدم و سپس گفتم :
راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم !!!
گفت : تو اشتباه می کنی!
زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!


مروارید
ساعت22:35---22 فروردين 1392
خدا تنها روزنه ی امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود...
تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد...
با پای شکسته هم می توان سراغش رفت...
تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر می خرد...
تنها کسی است که وقتی همه رفتند، می ماند...
وقتی همه پشت کردند، آغوش می گشاید...
وقتی همه تنهایت گذاشتند ، محرمت می شود...
و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد، نه با تنبیه کردن


نسیم
ساعت16:11---20 فروردين 1392
سلام من لینکت کردم.اگ میخوای کسب درآمد داشته باشی به ای آدرس برو و ثبت نام کن.http://parspa.net?q=regnuser&moref=venoos20v

مروارید
ساعت18:31---19 فروردين 1392
سلام اقا مهدی
چشم حتما....
با چه عنوانی لینک کنم؟


شهلا
ساعت13:40---17 فروردين 1392
با جدايي هيچي درست نميشه/عاشق از عاشقي سير نميشه/بگو تو اگه عاشق نبودي/عاشقت از تو دلگير نمشه....

شهلا
ساعت13:39---17 فروردين 1392
با جدايي هيچي درست نميشه/عاشق از عاشقي سير نميشه/بگو تو اگه عاشق نبودي/عاشقت از تو دلگير نمشه....

سوگند
ساعت17:28---12 فروردين 1392
link shodii

مینا
ساعت12:56---12 فروردين 1392
سلام.مینا هستم.من دیروز چندبار وب شما رو ثبت کردم.ولی نمیدونم چرا ثبت نمیشه.نمیدونم مشکل از کجاس.وقتی پنجره پیوندها رو ثبت میکنم و میبندم . دوباره باز میکنم میبینم وب شما نیس.شما همچین مشکلی نداشتی؟

ابوالفضل
ساعت11:44---12 فروردين 1392
سلام . شما رو لینک کردم . خوشحال میشم اگه منو به اسم"و خدایی که در این نزدیکیست..." لینک کنید . ممنون

مینا
ساعت1:12---12 فروردين 1392
سلام.ممنون که لینک کردین.منم شما رو لینک کردم ولی فکر کنم هشت ساعتی طول بکشه تا ثبت بشه.

دلشکسته
ساعت18:20---11 فروردين 1392
سلام مهدی جون واقعا وب زیبا وجذابی داری خوشحال شدم بهم سرزدی ممنون

ابوالفضل
ساعت18:39---10 فروردين 1392
سلام آقا مهدی . ممنون که به وبلاگم اومدی . واقعا وبلاگ خوب و قشنگی داری . اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم . خبرم کن

سوگند
ساعت18:32---10 فروردين 1392
با افتخار لینک شدی
مرسی که سر زدی


شمیم عشق
ساعت18:22---10 فروردين 1392
سلام مرسی که به وبلاگم سرزدی اگه موافقی هم دیگه را لینک کنیم بهم خبر بده

zahra
ساعت18:45---9 فروردين 1392
ســـــــــلام
تبریک میگم.
خیلی عالی بود.
با اجازتون لینکتون می کنم


milad
ساعت15:25---8 فروردين 1392
باسلام من شما را به فروشگاه دعوت می کنم پر از محصول با کمترین قیمت اگه شما هم محصولی دارید بهم ایمیل بزنید تا ثبتش کنم حتما سر بزنید

فاطی
ساعت11:01---8 فروردين 1392
mamnon k bhm sar zdi.wbe zibai darid.bazm b mn sr bznid khoshhal mishm,linkton krdm.

آرام
ساعت23:01---7 فروردين 1392
سلام وب خیلی خیلی قشنگی دارین

zhale
ساعت22:54---7 فروردين 1392
مرسسسی

zhale
ساعت22:35---7 فروردين 1392
آقا مهدی توی لوکس بلاگ نمیتونم اهنگ بزارم میشه لطفا کمکم کنید سلام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 فروردين 1398برچسب:, ] [ 19:5 ] [ مهدی محمدی ] [ ]